1. American Club Sandwich: ساندویچ Club یا ساندویچ Clubhouse یک ساندویچ سه لایه آمریکایی است. مواد اصلی موجود در این ساندویچ عبارتند از کاهو ، گوجه خرد شده ، بیکن ترد ، تخم مرغ سرخ شده ، بوقلمون بو داده یا مرغ. انواع نان استفاده شده در آن نان سفید برش داده شده برشته یا نان ساندویچی همراه با سس مایونز است که با سیب زمینی سیب زمینی سرخ کرده و Cold slow سرو می شود.

 

2. ساندویچ Banh mi: باگت ویتنامی که اغلب به طول تقسیم می شود و با مواد مختلف شور به عنوان ساندویچ پر می شود و به عنوان وعده غذایی سرو می شود. Plain banh mi نیز به عنوان غذای اصلی خورده می شود. مواد لازم: به طور معمول از یک یا چند گوشت مانند مرغ ، گوشت گاو ، گوشت خوک و غیره تشکیل می شود مواد لازم: مواد غذایی اضافی: سبزیجات همراه به طور معمول شامل برش های خیار تازه ، هویج ترشی و ترشی و دایکون به صورت خرد شده یا ژولین هستند.

 

3. Bookmaker Sandwich: این یک نان کره ای ، رول یا فرانسوی با خردل فرانسوی و یک رگه کبابی در این بین است.

 

4. ساندویچ برادوی: دو لایه نان تست با دودی ، ماهی قزل آلا ، کاهو خرد شده ، برش تخم مرغ های پخته شده سخت ، همراه با سس مایونز.

 

5. ساندویچ بوفه: از مثلث های معمولی ، انگشتان یا مربع ها و شکل های فانتزی کوچکتر است. برای کارهای ضیافت به مقدار فله تهیه شده است.

 

6. بوریتوس: بوریتو یک ساندویچ بسته بندی شده با یک تورتیلا آرد است ، تورتیلا گاهی اوقات کمی کباب یا بخارپز می شود تا نرم شود ، انعطاف پذیری بیشتری پیدا کند و اجازه می دهد هنگام بسته شدن به خودش بچسبد. مواد اصلی موجود در این ساندویچ ، گوشت و لوبیا یا لوبیای سوخاری است.

 

7. کاناپس: در واقع یک ساندویچ نیست بلکه تکه های کوچکی از نان تست (قهوه ای یا سفید) یا بیسکویت یا ورقه های خمیر شیرینی است که روی آن کره و گوشت ، ماهی ، مرغ ، سبزیجات قرار گرفته است.

 

8. ساندویچ کلاب: ساندویچ معمولاً گرم سرو می شود و از دو برش کره تهیه شده از تست تهیه می شود. یک برش پایه ای است که مرغ پخته شده ، کاهو تخم مرغ ، بیکن کبابی گوجه فرنگی و سس مایونز یا ژامبون روی آن قرار می گیرد. برش دیگر نان تست در قسمت بالای فشرده ، مرتب و تزئین شده قرار داده شده و بین چین های یک دستمال کاغذی سرو می شود.

 

9. ساندویچ ترکیبی: مواردی هستند که بیش از یک ماده پر کننده اولیه دارند. BLT (بیکن ، کاهو و ساندویچ گوجه فرنگی) یک نمونه معمول است. زیردریایی ها نیز در این گروه قرار می گیرند که ترکیبی از انواع سرماخوردگی ، سبزیجات و پنیر است. معمولاً با پانسمان نوع ایتالیایی پاشیده می شود.

 

10. ساندویچ بسته معمولی: دو برش نان با هرگونه پر کردن ، بدون برش پوسته به دو قسمت بریده شوید.

 

11. کروک مادام: کروک مادام کروک مسیو است که در بالای آن یک تخم مرغ شکم پر یا کمی سرخ شده به عنوان میان وعده یا غذای صبحانه سرو می شود.

 

12. ساندویچ کروک مسیو: کروک مسیو یک ساندویچ کبابی و پخته شده است که با ژامبون و پنیر درست می شود. مواد اولیه کره ، ژامبون ، پنیر و پنیر خرد شده Gruyere به عنوان یک ماده افزودنی است. همچنین تخم مرغ تازه زده شده برای آغشته کردن نان قبل از کباب کردن یا تفت دادن نیز اضافه می شود.

 

13. کباب دونر: کباب دونر نوعی کباب است که رایج ترین غذای خیابانی در برلین است. منشأ آن از ترکی ساخته شده از گوشت فصلی است که به شکل یک مخروط معکوس روی هم قرار گرفته است ، به آرامی روی دستگاه گوشت چرخ ، در کنار یک عنصر پخت عمودی چرخانده می شود. گوشت خرد شده یک کباب دونر ممکن است در یک بشقاب همراه با انواع مختلف سرو شود ، در یک پیتا یا نوع دیگر نان به عنوان ساندویچ ریخته شود ، یا در یک نان تخت نازک مانند لواش یا یوفکا پیچیده شود ، که به عنوان دوروم شناخته می شود (به معنای واقعی کلمه به معنای رول است یا به ترکی بپیچید)

 

14. ساندویچ Double Decker: از سه برش استفاده می شود که روی آن پر شده است ، برش های بعدی کره زده و روی آن قرار می گیرند ، کاهو ، گوجه فرنگی و خیار بالای این برش قرار می گیرند. برش نهایی در موقعیت قرار می گیرد ، در لبه فشرده می شود و با یک چوب کوکتل پلاستیکی با زیتون یا گیلاس پر شده نگهداری می شود.

 

15. ساندویچ سالاد تخم مرغ: مواد لازم: تخم مرغ آب پز خرد شده یا خرد شده ، خردل ، سس مایونز ، پیاز خرد شده ، آب لیموترش ، جعفری خرد شده ، نمک و آسیاب شده یا فلفل سیاه خرد شده.

 

16. ساندویچ فلافل: فلافل یک توپ سرخ شده عمیق یا یک پاتی تخت یا دونات شکل است که از نخود آسیاب شده ، لوبیای فاوا یا هر دو تهیه می شود. گیاهان ، ادویه ها و خویشاوندان پیاز معمولاً به خمیر اضافه می شوند. این یک غذای مشهور از خاورمیانه است که به احتمال زیاد از مصر منشأ می گیرد توپ های فلافل معمولاً در یک پیتا سرو می شوند ، که به عنوان جیب عمل می کنند یا در یک نان تخت پیچیده می شوند. مواد تشکیل دهنده فلافل نخود ، سیر ، تقریبا خرد شده ، پیاز ، جعفری ، زیره ، گشنیز ، آرد همه منظوره ، نمک و فلفل سیاه آسیاب شده است) همه با هم توسط غذاساز ترکیب می شوند ، به شکل گلوله و سرخ می شوند.

 

17. ساندویچ فانتزی: ساندویچ Chequerboard Mosaic و Pinwheel Sandwich gateau نمونه هایی از ساندویچ های فانتزی هستند.

 

18. ساندویچ فرانسوی: شامل برشهای نازکی است که از نان فرانسوی بریده می شود و مواد پر شده بین دو برش اضافه می شوند.

 

19. ساندویچ کبابی: دو برش نان با پر کردن از کباب و سپس سرو. آنها نوعی ساندویچ گرم هستند.

 

20. ژیروس: ژیروس (Gyros) غذایی یونانی است که از گوشت های نازک و برش خورده در یک آشپزخانه عمودی تهیه می شود. Shawarma مشابه یونان ، ژیروس به طور معمول با گوشت خوک ساخته می شود اگرچه از گوشت های دیگر نیز استفاده می شود مواد لازم: اغلب گوشت خوکبه عنوان مواد اصلی استفاده می شود و انواع نان مورد استفاده نان پیتا یا نان Flatbread است.

 

21. همبرگر: پاتی گوشت گوساله 2 تا 6 اونس ، گوشت کبابی ، سرخ شده یا کبابی به سفارش ، روی یک نان گرد با کاهو ، گوجه و پیاز و چاشنی های مناسب سرو می شود. با گذشت زمان تغییرات زیادی ایجاد شده است.

 

22. هات داگ: 6 تا 12 کیلوگرم سوسیس که روی رول مخصوص سرو می شود. می توان روی آن را با یک روکش داغ مانند فلفل قرمز یا سس پنیر ، یا با پنیر روکش سرد ، سالاد کلم کوهی ، همراه با پیاز خرد شده ، اضافه کرد و سایر ادویه ها گربه و خردل است.

 

23- نان: نان نان را به همان روشی که برای کیک ساندویچی تهیه می شود ، طول آنرا خرد می کنیم ، خرد می کنیم ، پر و سرد می کنیم. آن را از طریق نان برش داده و برای میهمان سرو می کنند.

 

24. ساندویچ چند طبقه: اینها بیش از دو برش نان یا یک شکاف غلتکی بیش از یک بار دارند. ساندویچ کلاب یک نمونه کلاسیک است که دارای سه قطعه نان تست شده ، بیکن ، کاهو ، گوجه فرنگی و گوشت بوقلمون است. نان تست با سس مایونز لایه لایه شده است. ساندویچ به چهار چهارم برش داده می شود و سرو می شود.

 

25. ساندویچ پانینی: پانینی ساندویچی است که با نان ایتالیایی مانند سیاباتا یا میشتا تهیه می شود و معمولاً با کباب کردن یا تست آن را گرم می کنند.

 

26. ساندویچ پاسترامی: نیویورک ساندویچ پاسترامی یک ساندویچ کلاسیک است که در ظرافت های زیبای یهودی شهر نیویورک معروف شده است. این اولین بار در سال 1888 توسط ساسمن وولک ایجاد شد ، که آن را در اغذیه فروشی های خود در خیابان دلسی در شهر نیویورک سرو کرد.

 

27. ساندویچ Pinwheel: پوسته بالایی از نان ساندویچ خارج می شود. به صورت طولی برش خورده شده و کره و پر کردن نرم به طور مساوی پخش می شود ، که رنگ آن در تضاد با پخش است. هر برش رول شده و محکم در یک فویل پیچیده و سرد می شود تا زمانی که تنظیم شود. به صورت ورقه های نازک برش خورده و سرو می شود.

 

28. ساندویچ Po Boy: ساندویچ Po 'boy ساندویچی سنتی از لوئیزیانا است. تقریباً همیشه از گوشت تشکیل شده است ، که معمولاً رست بیف یا غذاهای دریایی سرخ شده مانند میگو ، میگو ، ماهی ، صدف یا خرچنگ است. مواد مورد استفاده در ساندویچ صدف سرخ شده یا ماهی سرخ شده ، کاهو ، گوجه فرنگی ، سس مایونز و سس گوجه فرنگی گوجه فرنگی به عنوان سس هستند.

 

29. ساندویچ روبن: ساندویچ روبن یک ساندویچ کبابی آمریکایی است. مواد لازم: گوشت گاو ذرت ، پنیر سوئیسی ، کلم ترش گسترش: روسیه شامل سس مایونز ، سس گوجه فرنگی ، ترب کوهی ، سس Worcestershire ، پودر پاپریکا ، فلفل سیاه تازه ، نمک یا نمک Kosher است.

 

30. ساندویچ روبان: آنها با استفاده از نان رنگی تهیه می شوند. دو برش نان قهوه ای و یکی برعکس سفید یا برنج. ساندویچ ها با سه برش ساخته می شوند و از دو ماده پر کننده مختلف استفاده می شود ، آنها را به نوارهای نازک برش داده و سرو می کنند.

 

31. روتی باکار: روتی باکار ساندویچ شیرین اندونزیایی کبابی است.

 

32. کیک ساندویچی: آنهایی که شبیه کیک های لایه ای سرد هستند و برای اینها نان های گرد نان استفاده می شود. آنها را در دو یا سه برش گرد تقسیم می کنند ، یک طعم مرغوب متفاوت و روی آن را با مایه نرم حاوی پنیر کره و غیره سرد می کنند. مانند کیک به شکل گوه بریده می شود.

 

33. Shawarma: Shawarma غذایی است در غذاهای خاورمیانه که شامل گوشتی است که به صورت ورقه های نازک برش خورده ، به صورت مخروطی روی هم چیده می شود و روی یک چرخ دنده عمودی که به آرامی می چرخد ​​تفت داده می شود. در اصل از گوشت بره یا گوشت گوسفندی ساخته شده است ، شاورمای امروز ممکن است مرغ ، بوقلمون ، گوشت گاو یا گوساله نیز باشد. برشهای نازک هنگام چرخش مداوم از سطح پخته شده تراشیده می شوند.

 

34. ساندویچ ساده: فقط یک ماده پر کننده داشته و باید از تازه ترین مواد استفاده شود. کیفیت پر کردن و ماهیت نان و پخش آن چیزی است که می تواند این ساندویچ را زنده کند. به یاد داشته باشید ، فقط باید از تازه ترین نان استفاده شود. همراه با پر کردن مواد اصلی ، ممکن است یک پر کردن ثانویه مانند یک برگ کاهو یا یک تکه گوجه فرنگی نیز اضافه کنید

 

35. ساندویچ استیک: این استیک 6-10 اونسی است که به سفارش یا رختخواب مهمان طبخ می شود و روی یک رول بزرگ با تزیین کاهو ، گوجه و پیاز سرو می شود. ممکن است با سس ترب کوهی یا سس خردل همراه باشد.

 

36. ساندویچ چای: از برشهای نازک نان با هرگونه پر کردن که به صورت مثلث بریده شده و پوسته آن برداشته می شود استفاده می شود. نان به صورت افقی برش داده می شود و با موادی مانند پنیر ، گوشت پخته شده ، مرغ کبابی یا غذای دیگر پر می شود و اغلب بعد از فشار دادن توسط کوره گرم کننده ، گرم سرو می شود.

 

37. Torta / Tortas: تورتا نوعی ساندویچ مکزیکی است. بسته به منطقه ، به این بولیو ، تلرا ، بیروت یا فرفره گفته می شود. تورتا را می توان به صورت سرد یا گرم و کبابی یا برشته یا به روش ساندویچ کوبایی برشته کرد.

 

38. ساندویچ تن: ساندویچ تن ماهی ساندویچی است که از کنسرو ماهی تن تهیه می شود - معمولاً با افزودن سس مایونز ، و گاهی مواد دیگری مانند کرفس یا پیاز ، سالاد تن می شود.

 

39. وادا پاو: ظرف شامل کوفته سیب زمینی سرخ شده ای است که داخل نان نان (پاو) برش خورده و تقریباً از وسط تقسیم شده است. به طور کلی با یک یا چند دودکش و فلفل چیلی سبز همراه است. گرچه این غذای ارزان در خیابان در بمبئی ، هند نشات می گرفت ، اکنون در غرفه های مواد غذایی و رستوران های سراسر جهان سرو می شود. به آن بور بمبئی نیز گفته می شود.

 

 

با توجه به ریشه و شباهت آن به شکل فیزیکی با برگر.

 

طبقه بندی عمومی ساندویچ ها

1. ساندویچ سرد بسته: این نوع ساندویچ ها را می توان به گونه ای تعریف کرد که دارای دو برش نان یا دو نیمه رول (که می توان آن را نیز تست کرد) که پخش شده اعمال می شود و با یک پر کننده سرد پر می شود.

 

2. ساندویچ سرد سرد: یک تکه نان با مواد پر شده با جذابیت های چیده شده در قسمت بالا با تزیینات است. اینها نسخه های بزرگتر کاناپه هستند.

 

3. ساندویچ داغ بسته: ساندویچ های گرم باید گرم سرو شوند ، آنها باید در تمام مدت گرم باقی بمانند ، ساندویچ داغ می تواند یک سس داغ به عنوان همراه داشته باشد و یک ساندویچ داغ را می توان بسته یا باز کرد.

 

4. ساندویچ داغ باز: با نان یا نان تست که کنار هم قرار گرفته و روی سطح دو طرف آن قرار گرفته آماده می شود. سپس ساندویچ قبل از سرو به مهمان در کل گرم می شود.

یکشنبه 18 آبان 1399
بؤلوملر :